کتابخانه عمومی مرحوم حاج عیسی رضایی

روستای عرب محله

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به یمن فرخنده زاد روز  ولادت با سعادت شمس الشموس ، حضرت ابالحسن ، امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) دهه کرامت در تاریخ23/4/1398 ، مراسم جشنی در کتابخانه مرحوم حاج عیسی رضایی همراه با اعضا کتابخانه برگزار گردید.
در ابتدای این برنامه مداح اهل بیت آقای اکبری قرآنی قرائت شد و با اشاره به فضایل ومناقب حضرت رضا(علیه السلام) مروری بر زندگانی وشخصیت حضرت داشت و همگان را به پیروی واطاعت ازدستورات چهارده معصوم((علیه السلام)) توصیه نمود.
در ادامه پس  از مولودی خوانی ومدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت آقای جعفری با بیان حدیثی گهربار از حضرت ثامن الحجج((علیه السلام)) به زندگانی حضرت از منظر سیاسی واجتماعی پرداخت ورمز موفقیت خانواده ها را تغییر سبک زندگی وبهره مندی والگوگیری به روش وسبک زندگانی ائمه معصومین(علیه السلام) دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۷
مهدیه اسدی

برگزاری مراسم روز عفاف وحجاب در کتابخانه عیسی رضایی برگزار شد

که خانم بابایی متنی درباره ی عفاف و حجاب  که زن به خاطر عصمتی که دارد و میراث دار  پاکی مریم است نباید بازیچه هوس و آلوده به ویروس گناه شود صحبت های نمودندو با اشاره به اینکه هدف از تجمعات مردمی حجاب و عفاف ترویج این فرهنگ در جامعه است و یکی از آسیب‌های بدپوششی و آرایش نامناسب، ضربه زدن به بنیان خانواده‌‌هاست و در تمام دنیا عریانی، فروپاشی خانواده را به همراه دارد هدف اصلی تشریع احکام در اسلام، قرب به خداوند است که به وسیله‌ی تزکیه‌ی نفس و تقوا به دست میآید

و در ادامه لوح تقدیری به اعضا فعال کتابخانه خانم کوثر شعبانی داده شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۱
مهدیه اسدی

کلاس آموزشی کامپیوتر با حضور کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۸
مهدیه اسدی

کلاس آموزش نقاشی و طراحی چهره با حضور کودکان عضو کتابخانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۹:۰۴
مهدیه اسدی

جلسه مشاوره در مورد کنترل خشم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۵
مهدیه اسدی